Új verzió: letölthető a zzEPG 0.98.5.0

Sokan kérdezitek, hogy hogyan fér ennyi funkció egy ilyen kis programba :) Most még többen fogjátok feltenni ezt a kérdést. :)

Fergeteges Kedvencszerkesztő:


Egyedi műsorajánló:


E-mail és SMS értesítés a Google Naptárral:


Tehát, ez mind újdonság:
+ bármelyik műsor hozzáadható a Google naptárhoz - így lehet e-mail vagy ingyenes SMS értesítést is kérni kezdés előtt
+ az óra melletti kis ikon két kattintásra a tetszőlegesen kiválasztott ablakot nyitja meg
+ Műsorújságban lehetőség a gyors legelölre és legvégére ugrásra
+ megszületett a Kedvencszerkesztő: soha nem volt még ilyen egyszerű kedvenceket beállítani a zzEPG-ben, és soha nem volt még ennyi lehetőség a testreszabásra
+ "Aki ezt a műsort szereti...": teljesen egyedi műsorajánló a többiek kedvencei alapján
+ a Műsorújság bezárás után megjegyzi ha az idősávban a Most/Automatikusan ki volt választva
# apróbb hibák javítva és kis optimalizálás




2 megjegyzés:

Unknown írta...

Üdvözlet!
Mindenek előtt gratulálok a programhoz! Személyes véleményem viszont, hogy már-már annyi funkciója, lehetősége és variálhatósága van, a programnak, hogy elrettentő lehet azok számára akik először találkoznak vele. Először én is így voltam vele, feltelepítettem, belenéztem, de nem sokkal ezt követően begépeltem kedvenc böngészőmbe a port.hu-t. Ettől függetlenül remek, és ez csak az én privát véleményem volt, és természetesen nagyon sok hasznos és jól kinéző funkciója van, csak időt kell rászánni, és tanulmányozni, hogy át lehessen látni, mit hol és miért talál.

Lenne egy kérdésem is. Van arra lehetőség, hogy a csatornabeállításoknál, ha létrehoztam mondjuk a MŰSORÚJSÁG csatornalistámat, azt átimportáljam másik csoportba, pl. a MŰSOROLÓ-ba, hogy ne kelljen ismét manuálisan megszerkeszteni a már megszerkesztett csatornalistát, ami sok csatorna esetén bosszantó lehet.

Wacha Zoltán írta...

Köszönöm a gratulációt és az észrevételt is, oda fogok rá figyelni.

Ha ugyanazt a csatornacsoportot akarod használni mind a két helyen, akkor elegendő csak a Műsorolóban fent a csatornacsoportok közül kiválasztani a Műsorújságot és készen is vagy.